Ratastel rehvialus standard
Rattakäru
Nutikas ümmargune ratastel alus loodi soovist muuta rataste transportimine ja ladustamine lihtsaks, ergonoomiliseks ja loogiliseks.
Rattakäru on mõeldud kas 8 rehvi või 4 komplektse ratta jaoks ja kandevõime on 120 kg. Kui tegemist on selle asendamatute omadustega töökojas, peaksime mainima:
- Rataste hoidmine mehaanilise töö ajal
- Rataste transportimine auto tõstukilt rehvivahetajate või riiulite juurde
- Kliendirataste hoidmine suverehvidelt talverehvidele vahetades või vastupidi
Töökoja töötajate jaoks suurendab ratta turvalisust ja vähendab vigastusi. Samal ajal suurendab see tehniku tootlikkust ja teeninduse efektiivsust.
Rattakäru ühildub mitut tüüpi tõsteseadmetega, mida saab kasutada rattakäru ülespoole tõstmiseks ja ergonoomilise töökõrguse tagamiseks.
Rattakäru tarnitakse töökojas kasutamiseks nii 1 tk (ükshaaval), 2 tk (kaksikpakendis) kui ka 6 tk kastis (kuuspakk).
FUNKTSIOONID:
- Rehvide transportimine lihtsal viisil
- Ühildub erinevat tüüpi ergonoomiliste tõsteseadmetega
- Võib suurendada tehniku tootlikkust ja teeninduse efektiivsust
- Edendab ohutust ja vähendab vigastusi.
- Saadaval ratta piduritega ja ilma
Sobib nii sõiduauto kui kaubiku rehvide/rataste tranportimiseks.
MAKSIMAALNE KOORMUS 120 KG
Vältige rataste ja velgede libisemist transportimise ajal.
Anti-Slip 600 on ümmargused kummimatid, mida saab asetada tervete rataste või velgede vahele, mis on virnastatud.
Kui velg on rehvist kõrgem, näete sageli, et virnastatud rattad võivad kergesti maha libiseda. Rataste või velgede transportimisel alusel võib see põhjustada kukkumise rehvialuselt.
Libisemisvastase kummimatt 600 kasutamisel kindlustate kuluka koorma mahalibisemise eest.
Anti-slip 600 on valmistatud taaskasutatud kummigraanulitest ja selle laius on 600 mm – ja sobib seega suurepäraselt kõigi AHCONi rehvialustega.
OMADUSED JA ANDMED:
Vältige rataste ja velgede libisemist rehvialuselt
Õrnade velgede optimaalne kaitse
Valmistatud taaskasutatud kummigraanulitest
Kasutatakse koos Wheel Trolley by Ahcon või muud tüüpi rataskärudega
Mõõdud: 3 mm (K) x 600 mm (Ø)
Komplektis 20 tk.
Wheel Caddy on väga funktsionaalne rehvi- ja rattakäru, mis toimib nagu kottveok. Wheel Caddy kasutamine muudab rehvivirna töökojas – või rataste autodesse ja sealt tagasi – teisaldamise lihtsamaks. Tänu suurtele kummiratastele saab Wheel Caddyga transportida hõlpsasti veidi pikemate vahemaade tagant – näiteks üle hoovi. Wheel Caddy tühimass on väike, kuid see suudab transportida kuni 200 kg. Pikad käepidemed toimivad hoobadena ja vähendavad kaalu ning raskete ratastega on lihtne liikuda. Wheel Caddyt saab kasutada nii rattakäruga kui ka ilma rataste/rehvide all. Liigutatavad kahvlid võivad haakuda vastavalt rattakäru või rataste/rehvide alla ja teisisõnu säästad vaevast rattaid/rehve kahvlile panna. Wheel Caddy saab ka maha panna nii, et see toetub käepidemetele. Seejärel saab rattaid soodsalt tõstekõrguselt/asendilt käsitsi tõsta.
- Suurepärane EV rehvide ja velgede transportimiseks
- Uus disain laiemate kahvlitega = saab hakkama ka suuremate ratastega
- Tõstevõime 180 kg
Wheel Caddy PLUS tugineb algse Wheel Caddy funktsionaalsusele, kuid nüüd on tehtud täiustusi, mis muudavad selle suuremate tööde puhul veelgi tõhusamaks. Laiema disaini ja reguleeritavate kahvlitega Wheel Caddy PLUS saab nüüd hakkama ka suuremate ratastega, sealhulgas elektrisõidukite rehvide ja ratastega – mistõttu on see ideaalne valik kaasaegsete sõidukitega töötavatele töökodadele. Suured rattad tagavad jätkuvalt lihtsa transpordi ebatasastel pindadel, nagu õued ja pikemad vahemaad – isegi raskete koormate korral. Wheel Caddy PLUSi peamised täiustused: - Laiemad kahvlid – võimaldab käsitseda suuremaid rattaid kui varasemad mudelid. - Ühilduvamad rattakärud – ühilduvad nüüd ka elektri- ja maastikumudelitega. - Lihtne kokku panna - transporditakse kokkupanemata, kuid seda on väga lihtne kokku panna Maksimaalne koormus 180 kg ja võimalus transportida mõlemat ratast otse või rattakäruga, on Wheel Caddy PLUS teie töökoja uus lemmik, kui tegemist raskete EV rataste ja muude suurte rataste vedu pikemal distantsil.