Rehvikäru Pluss/Wheel Caddy Plus
- Suurepärane EV rehvide ja velgede transportimiseks
- Uus disain laiemate kahvlitega = saab hakkama ka suuremate ratastega
- Tõstevõime 180 kg
Wheel Caddy PLUS tugineb algse Wheel Caddy funktsionaalsusele, kuid nüüd on tehtud täiustusi, mis muudavad selle suuremate tööde puhul veelgi tõhusamaks. Laiema disaini ja reguleeritavate kahvlitega Wheel Caddy PLUS saab nüüd hakkama ka suuremate ratastega, sealhulgas elektrisõidukite rehvide ja ratastega – mistõttu on see ideaalne valik kaasaegsete sõidukitega töötavatele töökodadele. Suured rattad tagavad jätkuvalt lihtsa transpordi ebatasastel pindadel, nagu õued ja pikemad vahemaad – isegi raskete koormate korral. Wheel Caddy PLUSi peamised täiustused: - Laiemad kahvlid – võimaldab käsitseda suuremaid rattaid kui varasemad mudelid. - Ühilduvamad rattakärud – ühilduvad nüüd ka elektri- ja maastikumudelitega. - Lihtne kokku panna - transporditakse kokkupanemata, kuid seda on väga lihtne kokku panna Maksimaalne koormus 180 kg ja võimalus transportida mõlemat ratast otse või rattakäruga, on Wheel Caddy PLUS teie töökoja uus lemmik, kui tegemist raskete EV rataste ja muude suurte rataste vedu pikemal distantsil.
Tehnilised andmed
Maks. kandevõime 180 kg
Kõrgus 1,680 mm
Laius 870 mm
Pikkus 925 mm
Al. 68,32 €
402,60 €
Wheel Caddy on väga funktsionaalne rehvi- ja rattakäru, mis toimib nagu kottveok. Wheel Caddy kasutamine muudab rehvivirna töökojas – või rataste autodesse ja sealt tagasi – teisaldamise lihtsamaks. Tänu suurtele kummiratastele saab Wheel Caddyga transportida hõlpsasti veidi pikemate vahemaade tagant – näiteks üle hoovi. Wheel Caddy tühimass on väike, kuid see suudab transportida kuni 200 kg. Pikad käepidemed toimivad hoobadena ja vähendavad kaalu ning raskete ratastega on lihtne liikuda. Wheel Caddyt saab kasutada nii rattakäruga kui ka ilma rataste/rehvide all. Liigutatavad kahvlid võivad haakuda vastavalt rattakäru või rataste/rehvide alla ja teisisõnu säästad vaevast rattaid/rehve kahvlile panna. Wheel Caddy saab ka maha panna nii, et see toetub käepidemetele. Seejärel saab rattaid soodsalt tõstekõrguselt/asendilt käsitsi tõsta.